Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGundersen, Pål
dc.contributor.authorDe Beer, Hans
dc.contributor.authorSæther, Ola Magne
dc.contributor.authorTuttle, Kevin John
dc.contributor.authorFrench, Helen Kristine
dc.contributor.authorAagaard, Per
dc.date.accessioned2020-07-15T07:21:57Z
dc.date.available2020-07-15T07:21:57Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0800-3416
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2664310
dc.description.abstractÅtte samarbeidende institusjoner har gjennomgått status og utfordringer for det norkse hydrogeologifaget under prosjektet \"Hydrogeologisk forskning og undervisning 2015-2020\". Det har vært delfinansiert av Forskningsrådet som oppfølging av evalueringen av norsk geofaglig forskning fra 2011.
dc.language.isonor
dc.relation.ispartofseriesNGU-Rapport (2016.008)
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no
dc.subjectFORSKNING
dc.subjectHYDROGEOLOGI
dc.subjectGRUNNVANN
dc.subjectUNDERVISNING
dc.subjectDATABASE
dc.titleHydrogeologisk Forskning og Undervisning 2015-2020. Sluttrapport
dc.typeReport
dc.description.localcode64043
dc.source.pagenumber41
dc.relation.project(364000) Hydrogeologisk Forskning og Undervisning 2015-2020


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal