Show simple item record

dc.contributor.authorGundersen, Pål
dc.contributor.authorDe Beer, Hans
dc.contributor.authorSæther, Ola Magne
dc.contributor.authorTuttle, Kevin John
dc.contributor.authorFrench, Helen Kristine
dc.contributor.authorAagaard, Per
dc.date.accessioned2020-07-15T07:21:57Z
dc.date.available2020-07-15T07:21:57Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0800-3416
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2664310
dc.description.abstractÅtte samarbeidende institusjoner har gjennomgått status og utfordringer for det norkse hydrogeologifaget under prosjektet \"Hydrogeologisk forskning og undervisning 2015-2020\". Det har vært delfinansiert av Forskningsrådet som oppfølging av evalueringen av norsk geofaglig forskning fra 2011.
dc.language.isonor
dc.relation.ispartofseriesNGU-Rapport (2016.008)
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no
dc.subjectFORSKNING
dc.subjectHYDROGEOLOGI
dc.subjectGRUNNVANN
dc.subjectUNDERVISNING
dc.subjectDATABASE
dc.titleHydrogeologisk Forskning og Undervisning 2015-2020. Sluttrapport
dc.typeReport
dc.description.localcode64043
dc.source.pagenumber41
dc.relation.project(364000) Hydrogeologisk Forskning og Undervisning 2015-2020


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal